1.რა შემთხვევაში მივმართავთ კრიტიკას?
2. .რა შემთხვევაში გვაკრიტიკებენ?
3.რატომ არის კრიტიკა უსიამოვნო?
4.საჭიროა თუ არა კრიტიკა
5.როგორი ფორმიტ უნდა მოხდეს კრიტიკა?
სიტუაციური ამოცანა:
ლევანი საკმაოდ კარგი მოსწავლე და ნიჭიერი მხატვარია.მას ბევრი მეგობარიც ჰყავს, რომლებიც ლევანს საკმაოდ საინტერესო ადამიანად მიიჩნევენ.მაგრამ ყველა მეგობარმა იცის ხასიათის თავისებურება.მას ძალიან არ უყვარს,როდესაც აკრიტიკებენ.ერთ მშვენიერ დღეს ლევანმა გადაწყვიტა მონაწილეობა მიეღო პლაკატების კონკურსში.მან ბევრი ესკიზი შექმნა და ბოლოს საკონკურსოდ,თავისი აზრით საუკეთესო შეარჩია.მეგობრებსაც უჩვენა პლაკატი და თან დასძინა,რომ ამ პლაკატიტ კონკურსს აუცილებლად მოიგებდა.დათომ, რომელიც ასევე ძალიან ერკვეოდა ხელოვნებაში,შეამჩნა რომ ლევანის ნახატი ცნობილი გრაფიკოსის ჰერლუფ ბიდსტრუპის ერთ-ერთ პლაკატის "გადამღერებაა".ჯერ იფიქრა,რომ უნდა ეთქვა მეგობრისთვის,რადგან კონკურსის ჟიურიც მიხვდებოდა აუცილებლად.მაგრამ შემდეგ გაახსენდა,რომ ლევას ძალიან არ უყვარდა როდესაც აკრიტიკებდნენ.
1.თქვენი აზრით როგორ უნდა მოიქცეს დათო?
2.თქვენ როგორ მოიქევოდით დათოს ადგილზე?
ჯანსაღი კრიტიკა ნიშნავს ობიექტურ შეფასებას. შეფასება,უკუკავშირი კი აუცილებბლად კრიტიკასას უნდა შევეხოთ ნამუშევარს,საქციელს და არავითარ შემთხვევაში პიროვნებას.
Комментариев нет:
Отправить комментарий